Rejestracja kandydatów

Instrukcje rejestracji i wypełniania

Kolejne kroki, jakie musicie Państwo wykonać, aby skorzystać z naszego systemu, są następujące:

  1. rejestracja w bazie danych systemu
  2. zalogowanie się w systemie
  3. wypełnienie formularza podania
  4. wydrukowanie podania (tylko kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia oraz rezerwowi)

Formularz podania

Formularz podania składa się z następujących sekcji:

  • dane osobowe kandydata
  • dane o edukacji kandydata
  • wybór kierunków studiów

Odzyskiwanie hasła

Konto założone w systemie rekrutacyjnym jest powiązane z daną osobą, a nie z daną rekrutacją. Oznacza to, że jeżeli kandydat brał kiedyś już udział w rekrutacji na Politechnikę Poznańską, to nie rejestruje się on ponownie. Należy po prostu zalogować się, podając numer PESEL i hasło, uzupełnić dane, a następnie wybrać interesujący kierunek(-ki) i opłacić opłatę rekrutacyjną.

W żadnym wypadku nie należy zakładać nowego konta na nieprawdziwy numer PESEL.

Zapomniane hasło można odzyskać. W tym celu należy przejść na stronę główną systemu rekrutacyjnego. Po wpisaniu numeru PESEL, na kolejnej stronie pojawi się możliwość odzyskania hasła. Należy wówczas podać swój numer PESEL i przepisać kod z obrazka, a następnie zatwierdzić przyciskiem "Zresetuj". Nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli wiadomość nie pojawi się w skrzynce odbiorczej po paru chwilach, warto sprawdzić folder SPAM lub inne używane w poczcie zakładki. Jeżeli po dłuższym czasie hasło nadal nie przychodzi lub kandydat nie posiada już dostępu do adresu e-mail podanego podczas rejestracji, konieczne jest skontaktowanie się telefoniczne z Działem Kształcenia i Spraw Studenckich w celu rozwiązania problemu pod nr tel.: 61 665 3640.

Informacje techniczne

W niektórych przeglądarkach może pojawić się monit o problemie z certyfikatem szyfrującym połączenie, należy wtedy potwierdzić dodanie wyjątku.

Zalecaną przeglądarką do obsługi systemu rekrutacyjnego jest Mozilla Firefox w wersji min. 2.0.