BOSS Office
Informacje ogólne
Biuro BOSS (Biuro Obsługi Sieciowej Studentów) jest częścią Działu Obsługi i Eksploatacji i zajmuje się udzielaniem pomocy technicznej studentom Politechniki Poznańskiej.
W ramach pomocy technicznej biuro BOSS realizuje wsparcie w zakresie:
- sieci w Domach Studenckich PP,
- sieci WiFi na PP,
- sprawdzania stanu ekonta w systemie eStudent oraz udzielaniem niezbędnych informacji w tym zakresie.
Czym nie zajmuje się biuro BOSS:
- dostępem do garażu rowerowego,
- dostępem do zasobów biblioteki,
- wydawaniem dostępu do konta studenckiego,
- podbijaniem obiegówek.
Można kontaktować się z nami drogą elektroniczną:
- w sprawach związanych z siecią w Domach Studenckich pisząc na adres scnmaster@put.poznan.pl,
- w sprawach związanych siecią bezprzewodową pisząc na adres support-wifi@put.poznan.pl,
- w sprawach związanych z systemem eStudent pisząc na adres support@student.put.poznan.pl.
W celu uzyskania dostępu do studenckiej poczty elektronicznej i otrzymania "Karty użytkownika" ekonta prosimy zgłosić się do Dziekanatu swojego Wydziału.
Problemy z logowaniem, aktywacją eKonta lub resetowaniem hasła należy zgłaszać na adres esupport@put.poznan.pl, podając w treści zgłoszenia nazwę swojego konta.
W sprawach związanych z dostępem do parkingu na ul. Nieszawskiej oraz garażu rowerowego należy pisać na adres kontrola.dostepu@put.poznan.pl.
Kontakt osobisty
Biuro BOSS znajduje się w Domu Studenckim nr 4 w pok. nr 2 (wejście od południowego szczytu budynku tak jak do Urzędu Pocztowego i Punktu Usług Kserograficznych):
Dom Studencki nr 4 (pok. nr 2):
- poniedziałek – czwartek, godz. 10.00 – 12.00,
- piątek, godz. 7.30-9.30.