STUDIA STACJONARNE
(ta informacja jest widoczna tylko w edycji)

I stopień


Czas trwania: 

3,5 roku (7 semestrów) studia inżynierskie

Specjalności:

  • Diagnostyka urządzeń elektroenergetycznych
  • Elektroniczne układy i techniki pomiarowe

Predyspozycje kandydata:

  • wiedza z matematyki w zakresie programu kształcenia matematycznego w szkołach średnich
  • zainteresowanie pogłębioną i dobrze usystematyzowaną wiedzę w zakresie matematyki i możliwości jej wykorzystania w innych dziedzinach nauki
  • zainteresowania związane z zastosowaniami metod matematycznych i instrumentów informatycznych oraz rozwijaniem narzędzi informatycznych do rozwiązywania współczesnych problemów inżynierskich w zakresie szeroko rozumianej elektrotechniki i energetyki

    Kariera po studiach:

    • absolwent otrzymuje tytuł zawodowy inżyniera
    • program studiów oraz zakładane efekty kształcenia, wyrażające się poprzez kompetencje zawodowe absolwentów, sprzyjać będą znajdowaniu atrakcyjnej pracy w wielu gałęziach przemysłu, w ośrodkach badawczo-rozwojowych jak również podjęciu własnej działalności gospodarczej
    • absolwenci kierunku będą przygotowani do podjęcia studiów drugiego stopnia na kierunkach Matematyka, Elektrotechnika, Energetyka i kierunkach pokrewnych

    Chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij: http://www.math.put.poznan.pl/info_kandydat.htm

    II stopień


    Czas trwania: 

    1,5 roku (3 semestry)

    Specjalności:

    • Modelowanie w technice
    • Programowanie w technice

    Predyspozycje kandydata:

    • zainteresowanie kontynuacją studiowania matematyki i jej zastosowań w obszarze nauk technicznych
    • pasja w poznawaniu zastosowań metod matematycznych i instrumentów informatycznych w szeroko rozumianej technice
    • predyspozycje do uczestniczenia w badaniach naukowych w obszarze nauk technicznych
    • podstawowe umiejętności pracy zespołowej
    • dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca m.in. korzystanie ze specjalistycznej literatury

    Kariera po studiach:

    • program studiów oraz zakładane efekty kształcenia, wyrażające się poprzez kompetencje zawodowe absolwentów, sprzyjać będą znajdowaniu atrakcyjnej pracy w wielu gałęziach przemysłu, w ośrodkach badawczo-rozwojowych, jak również podjęciu własnej działalności gospodarczej